Karl Heinz Fledkamp istifa etti !

Karl Heinz Feldkamp istifa etti !
Galatasaray Teknik Direktörü Karl Heinz Feldkamp görevinden istifa etti. Sarı-kırmızılı yönetim kurulu, Alman teknik direktörün istifasını kabul ederken, yardımcı antrenör Ahmet Akcan'ın da istifasını istedi.

İşte kulüpten yapılan açıklama:

Sezon başından bugüne Galatasaray Profesyonel Futbol Takımı'nın teknik direktörlük görevini sürdürmekte olan Karl-Heinz Feldkamp, yönetim ve teknik direktör arasındaki fikir ayrılıklarından dolayı istifa etmiştir.

Karl-Heinz Feldkamp'ın istifası Galatasaray Spor Kulübü yönetim kurulu tarafından kabul edilmiştir. Yönetim kurulumuz bu istifayı kabul ederken, teknik direktör yardımcısı Ahmet Akcan'ın da istifasını istemiştir. Yarın oynanacak olan Galatasaray-Gençlerbirliği karşılaşmasında Adnan Sezgin - Burak Dilmen – Nezih Ali Boloğlu ve Cevat Güler'den oluşan ekip görev yapacaktır.

Bu sezonun sonuna kadar görev yapacak olan teknik heyet en kısa zamanda belirlenecek ve takımın başına getirilecektir.

Yönetim kurulumuz, bu gelişmenin takımımızı iki kupada şampiyonluk hedefinden geri çevirmeyeceği gibi, hedeflere daha sıkı sarılarak bir kenetlenme ve yeni bir motivasyon oluşturacağına yürekten inanmaktadır.

Karl-Heinz Feldkamp'a ve Ahmet Akcan'a kulübümüze bugüne kadarki katkılarından dolayı teşekkür eder ve başarılar dileriz.