Can Dostum Yakında Show TV'de




Can Dostum Yakında Show TV'de

20 Ocak 2008 Günü Saat 20:00'de Show Tv'de yayınlanmaya başlayacak olan "Can Dostum" programında her hafta canlı yayında köpekler ile performanslar sergilenecek köpekler eğitilerek çeşitli showlar hazırlanacak ve seyirciye sunulacak.

Can Dostum programının sunucusu Merve Sevi olacak.



Gripin Dalgalandım da Duruldum Video Klibi

Gripin Dalgalandım da Duruldum Video Klibi

Winamp 5.51 Full indir

Winamp 5.51 Full indir

Dünyanın en çok tercih edilen medya oynatıcısı Winamp`ın ücretsiz son sürümü çıktı! Winamp 5.5 ile yeni özelliklerin betaları eklenmiş durumda. Dashboard beta, Remote beta gibi özelliklerin bulunduğu bu sürüm de unicode dosya adı ve track desteğide bulunuyor. Aynı zamanda taşınabilir mp3 çalar, telefon gibi cihazların senkronizasyonu geliştirilmiş durumda.

Üstelik birbirinden güzel grafiksel arayüz desteği ile.
# Bu yeni sürümde; ses olanaklarını daha iyi kullanabilecek, müziklerinizi dinlerken tam istediğiniz grafiksel ve duyusal ses ortamını yakalayabileceksiniz. Genel Özellikler : Basit kontroller: Çal, duraklat, durdur, sonraki şarkı, önceki şarkı, yeni şarkı seç
# Analizer ve osiloskop yapı
# Şarkı bilgisi: Yazar, başlık, bit hızı, örnek şarkı oranı, zaman vb.
# Ek kontroller: Pozisyon kaydırıcı, denge, ses, ekolayzır, şarkı listesi, karışık çalma ve tekrar çalma
# Fark edilmeyen "pencere gölgesi" modunda çalışma
# Sürükle-bırak şeklinde şarkı listesi düzenleme
# Yeni şarkı listesi oluşturma veya eskisini yükleme
# ID3 editörü ile şarkı bilgilerini düzenleme
# Başlığa göre veya dosya adına göre sıralama ya da karışık çalma
# Şarkı listesi çalan şarkının süresini ve tüm listenin süresini gösterme
# Winamp Remote beta: Müziğinizi istediğiniz yere taşıyabilmenizi sağlar
# Winamp Dashboard beta: Günlük haberlerle, medya kitaplığınızı yeniler


Kısaca Winamp;
# Şarkı listesi ana pencere olmadan da çalışabilir ve küçük kontrolleri, süreyi gösterir.
# Yeni ekolayzır ve amplifikatör ayarları oluşturabilir ve kaydedebilir ya da önceki ayarları yükleyebilir.
# Şarkıya özel ekolayzır ve amplifikatör ayarları oluşturabilir.
# Dakika bilgisi gösterebilir.
# Özelleştirilmek için arayüzleri ve uyumlu ekleri destekler.
# Arayüz dizinindeki .zip dosyalarında olduğu gibi .wsz dosyalarını da destekler.
# Şarkı listelerini favorilere eklemenize olanak sağlar.

Winamp 5.51 Full : indir

Winamp 5.51 Full indir

Winamp 5.51 Full indir

Dünyanın en çok tercih edilen medya oynatıcısı Winamp`ın ücretsiz son sürümü çıktı! Winamp 5.5 ile yeni özelliklerin betaları eklenmiş durumda. Dashboard beta, Remote beta gibi özelliklerin bulunduğu bu sürüm de unicode dosya adı ve track desteğide bulunuyor. Aynı zamanda taşınabilir mp3 çalar, telefon gibi cihazların senkronizasyonu geliştirilmiş durumda.

Üstelik birbirinden güzel grafiksel arayüz desteği ile.
# Bu yeni sürümde; ses olanaklarını daha iyi kullanabilecek, müziklerinizi dinlerken tam istediğiniz grafiksel ve duyusal ses ortamını yakalayabileceksiniz. Genel Özellikler : Basit kontroller: Çal, duraklat, durdur, sonraki şarkı, önceki şarkı, yeni şarkı seç
# Analizer ve osiloskop yapı
# Şarkı bilgisi: Yazar, başlık, bit hızı, örnek şarkı oranı, zaman vb.
# Ek kontroller: Pozisyon kaydırıcı, denge, ses, ekolayzır, şarkı listesi, karışık çalma ve tekrar çalma
# Fark edilmeyen "pencere gölgesi" modunda çalışma
# Sürükle-bırak şeklinde şarkı listesi düzenleme
# Yeni şarkı listesi oluşturma veya eskisini yükleme
# ID3 editörü ile şarkı bilgilerini düzenleme
# Başlığa göre veya dosya adına göre sıralama ya da karışık çalma
# Şarkı listesi çalan şarkının süresini ve tüm listenin süresini gösterme
# Winamp Remote beta: Müziğinizi istediğiniz yere taşıyabilmenizi sağlar
# Winamp Dashboard beta: Günlük haberlerle, medya kitaplığınızı yeniler


Kısaca Winamp;
# Şarkı listesi ana pencere olmadan da çalışabilir ve küçük kontrolleri, süreyi gösterir.
# Yeni ekolayzır ve amplifikatör ayarları oluşturabilir ve kaydedebilir ya da önceki ayarları yükleyebilir.
# Şarkıya özel ekolayzır ve amplifikatör ayarları oluşturabilir.
# Dakika bilgisi gösterebilir.
# Özelleştirilmek için arayüzleri ve uyumlu ekleri destekler.
# Arayüz dizinindeki .zip dosyalarında olduğu gibi .wsz dosyalarını da destekler.
# Şarkı listelerini favorilere eklemenize olanak sağlar.

Winamp 5.51 Full : indir

Tarkan Vay Anam Vay Video Klibi

Tarkan Vay Anam Vay Video Klibi




Tarkan Vay Anam Vay Video Klibi , Tarkan Vay Anam Vay Videosu , Tarkan Vay Anam Vay , Tarkan Vay Anam Vay Şarkı Sözü , Tarkan Vay Anam Vay Şarkısı , Tarkan Vay Anam Vay Klip , Tarkan Vay Anam Vay Klibi , Tarkan Yeni Klibi , Vay Anam Vay Klibi , Tarkan Vay Anam Vay mp3 download , Tarkan Vay Anam Vay mp3 indir , Tarkan Vay Anam Vay yeni klip , Tarkan Youtube , Vay Anam Vay Youtube

Bloggerda Mesajların Arasına Reklam Yerleştirmek

Bloggerda Mesajların Arasına Google AdSense Reklamı Yerleştirmek

Blog Mesajlarınızın arasına Google reklamlarını eklemek ister misiniz?
Böyle bir uygulama AdSense Eklentisi ile blogger’da artık mümkün!

Tek yapmanız gereken:

1) Blogger hesabınıza oturum açın/blogger.com

2) Blogunuzun şablon kısmından Sayfa Elementlerine gidin

3) Blog Mesajları bölümünden Düzenle’yi (Edit) tıklayın




4) “Mesajlar arasında Reklam göster” kutusunu işaretleyin. Reklamlarınızın ne kadar sıklıkta yayınlanabileceğini de seçebilirsiniz. Örneğin her bir mesajdan sonra yeni bir reklam gelecek şekilde ayarlayabilirsiniz

5) Reklamlarınızı özelleştirin ve “Değişiklikeri Kaydet” tuşunu tıklayın


kaynak : inside adsense

Kazım Koyuncu - Uy Aha ve Koçari (Ankara Saklıkent Konseri)

Kazım Koyuncu - Uy Aha ve Koçari (Ankara Saklıkent Konseri)

Mekanı Cennet Olsun !

Harika , işte Anadolu müziği , Karadeniz müziği. Var mı böylesi ?

İsmail Dede Efendi Biyografisi

İsmail Dede Efendi


Hammâmîzade İsmâil Dede Efendi, (d. 9 Ocak 1778, İstanbul - ö. 29 Kasım 1846, Mekke, Minâ), Türk besteci. Babası geçimini hamam işletmeciliğiyle sağladığı için, Hammâmîzade adıyla tanınmıştır. Ancak günümüzde çoğu zaman Dede Efendi diye anılır.


İsmail Dede Efendinin Yaşamı

İlköğrenimini yaptığı okulda,sesinin güzelliği dolayısıyla ilahicibaşı olmuştu.Müzikle uğraşan ve evinde meraklılara ders veren Anadolu Kesedarı Uncuzade Mehmed Efendi okuldaki bir tören sırasında ilahi okuyuşunu dinledikten sonra hemen öğrencileri arasına aldı.İsmail,ilkokuldan sonra yedi yıl hem Uncuzade'nin derslerine devam etti hem de öğretmeninin yardımıyla girdiği Defterdarlık Muhasebe Kalemi'nde çalıştı.Bir yandan da köklü bir müzik geleneği olan Mevlevilik'in o yıllardaki en güçlü çevrelerinden Yenikapı Mevlevihanesi'nde zamanın değerli müzik ustası Şeyh Ali Nutkî Dede'nin derslerini izlemeye başladı.Şeyhin kardeşi olan müzik kuramcısı Abdülbâki Nâsır Dede'den de yararlandı.Ney üflemeyi ondan öğrendiği söylenir.

1798'de Muhasebe Kalemi'ndeki görevinden ayrılarak tekkede çileye girmeye karar verdi.Çilesi sırasında bestelediği "Zülfündedir benim baht-ı siyahım" dizesiyle başlayan buselik şarkı, İstanbul'un müzikle ilgili çevrelerinde bestecisinin adı üstünde büyük merak uyandırdı.Ünü kısa sürede bütün kente yayılan şarkı sarayda da okundu.Kendisi de besteci olan III. Selim, şarkının çile doldurmakta olan genç bir Mevlevi dervişi tarafından bestelendiğini öğrenince, onu saraya çağırtarak yapıtı bir kez de kendisinden dinledi ve onu hemen saray hanendeleri arasına almak istedi.Padişahın sürekli ilgilenmesinin etkisiyle üç yıllık çilesinin son yılı Nutkî Dede tarafından bağışlandı.

1799'da çilesini doldurunca Dede unvanını aldı.Yenikapı'da hücrenişîn (hücre sahibi) olduktan sonra özellikle ayin günleri,hücresi,ondan yararlanmak isteyen müzik meraklılarının uğrağı oldu.Bu sıralarda bestelediği en güçlü eserlerinden Hicaz Nakış büyük yankı uyandırdı. Yeniden saraya çağrıldı,bundan sonra haftada iki gün padişah huzurunda düzenlenen küme fasıllarına hanende olarak katılmaya başladı.1802'de saraydan bir kadınla evlendi.

1804'te büyük saygı ve sevgiyle bağlandığı öğretmeni Ali Nutkî Dede'yi,bir yıl sonra üç yaşındaki oğlunu,1808'de annesini,1810'da ikinci oğlunu yitirdi.Bayatî makamındaki "Bir gonca femin yâresi vardır ciğerimde" dizesiyle başlayan bestesi büyük oğlunun ölümünden duyduğu acıyı dile getirir.Türk müziğinde ilk kez kişisel bir konunun işlendiği bu mersiye,Tanzimat öncesinin kişiselliğe ve duygusallığa açılma eğilimi içinde gözlenen kendine özgü romantik bir duyarlığın müziğe yansıması sayılabilir.

Dede Efendi,sanatını geliştirmesine yardımcı olan III. Selim'in 1808'de tahttan indirilerek öldürülmesini izleyen IV. Mustafa'nın bir yıllık padişahlığı sırasında müzik toplantılarına son verildiği için saraydan uzaklaştı.II. Mahmud'un siyasal karışıklığı gidermesinden sonra yeniden saraya alındı.Önce musâhib-i şehriyârî sonra sermüezzin olduğu bu yıllar sanat yaşamının en parlak,en verimli dönemi oldu.

Dede Efendi,Abdülmecid zamanında da saraydaki yerini korudu.1839'da bestelediği Ferahfeza Mevlevi Ayini'nden sonra bestecilik yaşamında görece bir durgunluk göze çarpar.Kendi sözleri, davranışları göz önüne alınırsa,Abdülmecid sarayını çok yadırgamıştır.Saraydaki havanın birdenbire "alafrangalaşması",Batı müziği zevkiyle yetişen yeni padişah zamanında Türk müziğinin saraydaki varlığını eskisinden farklı olarak ancak resmi bir ilgiyle sürdürür hale gelmesi,Dede'nin bu çevreden uzaklaşmasına yol açtı.Padişahın,batı müziğine ve saraydaki batılı müzisyenlere gösterdiği ilgiye içerlemiş ve nispet olarak gülnihali bestelemiştir. Gülnihal,Türk müziğinin batı müziğine direnişinin simgesi olarak görülmüştür.Fakat Dede Efendi'nin bu çabası işe yaramamış,padişahın batı müziğine desteği devam etmiştir.

Ömrünün son yıllarına doğru Muhammed'in,Medine’deki karşılanış müziğini (Taleal bedru aleyna) mânâdan alıp,bestelemiştir.Gece rüyasında dinlediği,sabahleyin notasını yazdığı bu ilahinin asıl güftesini yeniden bulduğu söylenir.Bu besteyi "mana aleminden madde alemine getirdikten" sonra "artık ben buralarda bulunamam" deyip,öğrencileri Mutafzade Ahmed ve Dellâlzade İsmail Efendi ile birlikte padişahtan izin isteyip hacca gitmeye karar verdi.Hicaz'da hacı olduktan sonra yakalandığı kolera nedeniyle vefat etti.Mezarı Mekke'dedir.

İsmail Dede Efendi'nin Sanatı

Dede Efendi,Osmanlı tarihinin en bunalımlı dönemlerinden birinde yaşadı.Bir uygarlık ve kültür değişimi üzerinde,daha da hızlanan bir toplumsal çöküş ortamında yetişti.Yenilik hareketlerinin yarattığı tepkilerden doğan kanlı olayları gördü.III. Selim döneminin sınırlı Batılılaşma eğilimlerini,II. Mahmud döneminin hem Doğu'ya hem de Batı'ya yönelişlerini,Abdülmecid'in toplu bir yenileşmeyi öngören Batıcılığını izledi.Kabakçı Mustafa Ayaklanması,III. Selim'in öldürülmesi,Alemdar Mustafa Paşa olayı,Yeniçeri Ocağı'nın kaldırılması, Mehterhane'nin yerine kurulan Muzika-yı Hümayûn ile ilk resmi Batı müziği öğreniminin başlaması,Tanzimat Fermanı yaşadığı yılların önemli olaylarıdır.Yaşama biçiminde,kültür ve sanatta görülen "yeni" ile "eski","geleneksel" ile "yabancı" arasındaki çatışmaya bu değişme süreci yol açmıştır.Bunu izleyen iki yüzyılda Türkiye'nin müzik dünyasında baş gösteren ikilik, daha Dede'nin yaşadığı yıllarda bile büyük gerginlik yaratmıştı.Dönemin bu çelişkileri, huzursuzlukları onun müziğini etkilemiştir.

İsmail Dede hem Mevlevi gelenekleri içinde yetişmişti hem de bir saray adamıydı.Sanatı, Yenikapı Mevlevihanesi'nde ve sarayda bulduğu canlı müzik ortamı içinde gelişip olgunlaşmıştı. Öte yandan bir kentli,İstanbullu bir halk adamı olarak İstanbul halkının eğlencelerine eşlik eden hafif müziğe de değer vermişti.Rumeli türkülerini,serhad havalarını öğrenmişti. Bestelediği köçekler,türküler,hafif şarkılar saraydan çok kentli halka seslenir.Birçoğu geniş bir dinleyici kesimine ulaşan parçalarıyla bir kent müziği yaratmıştır.Ancak halk müziğine duyduğu ilgi yalnızca hafif parçalarda görülmez.Pek çok bestecide halk müziği motiflerini birkaç form içinde yansıtmakla sınırlı kalan halk zevki,onun sanatının tümüne özgü bir nitelik olarak ortaya çıkar.Din dışı büyük formlardaki çeşitli yapıtların yanı sıra,Mevlevi ayinlerinde de halk ezgisi üslubuyla bestelenmiş bölümler vardır.

Müziğin her türüne açık tutumunun bir ürünü olarak yapıtları,Türk müziğinin her düzeyde o güne kadarki gelişiminin geniş ve yetkin bir özetidir.Itrî'den sonra gelen besteciler arasında hiçbirinin sanatı Dede'ninki ölçüsünde toplayıcı değildir.O,gitgide gelişen teknik ustalığıyla Klasik üslubun bütün inceliklerini yansıtmıştır.Genel olarak Klasik üsluba bağlı kalmış olmakla birlikte,çağdaşlarında bulunmayan bir yenilik çabası da görülür.Sanatının ayrı bir yönü olan bu özellik,Klasik üslubu içeriden değiştirmek isteyen bir anlayışın ürünüdür.Gerçi bu yenilik arayışı onunla başlamış değildir,daha öncekilerde de aynı doğrultuda bir çaba görülür ama bu arayış Dede'de en ileri noktasına ulaşır.

Yenilikleri öncelikle melodi yapısında görülür.Dinsel ve din dışı müzik onda bir bütündür.Her iki türe özgü melodi çizgileri birçok yapıtında aynı cümle içinde birleşir.Müziğinin en etkili yanı,bu dengenin kuruluşundaki ustalıktan kaynaklanır.Türk müziğinde bir bestecinin kişiliğini, üslubunu ayırt etmekte en geçerli ölçütlerden biri sayılabilecek modülasyon (geçki),sanatında kendi tekniğinin ürünü olan büyük bir ustalık gösterir.Bu alandaki en önemli niteliği,kalıplaşmış modülasyon yollarından kaçınmasıdır.İki makam arasındaki ortak sesleri bulmak için giriştiği hazırlığı dinleyiciye farkettirmeden,son derece şaşırtıcı ama doğal bir biçimde makam değiştirir.

Bestelerinde daha önce hiç uygulanmamış geçki örneklerinin sayısı az değildir.Bu makam çeşitliliğinin sağladığı hareketlilik içinde melodilerindeki akışın yükseliş ve alçalışları,müziğine kendiliğinden nüanslanmış bir anlatım kazandırır.Usullerin kullanımı ile güftenin usule uydurulmasına ilişkin yenilikleri de çarpıcıdır.Yerleşik kalıpları zorlayan bu tür yenilikleri yapıtlarına zenginlik katar.Yenilikçi yanı,duyarlık bakımından Romantizme açık bir özellik gösterir.Klasik üslubun kişisel duyguya yer vermeyen mesafeli tavrından sıyrılma eğilimi,melodi çizgilerinde dile gelen Romantiklere özgü geçmişe özlem duygusu,halk zevkine yaklaşma çabası hep bu tür özelliklerdendir.

Yenilikçiliğin bir başka yönü Batı müziğiyle olan ilişkisindedir.Muzika-yı Hümayûn'un kuruluşuyla saraya giren İtalyan müziğini dinleme olanağı bulmuştur.Kulak gücüyle kavramaya çalıştığı Batı müziğinin etkisi bazı yapıtlarında,özellikle Rast Kâr-ı Nev'de -vals ritmini gelenekte bulunan üç zamanlı semai ölçüsüyle verdiği- "Yine bir gülnihal.." şarkısında açıkça görülür.Batı'nın çok sesliliğiyle ilgilenmemiş olduğu halde,bu müziğin melodi yapısını özümlemiş olması nedeniyle bu tür parçaları armonize edilebilir.

Dede Efendi'nin sanatına çeşitli düzeylerde bakıldığında,birçok farklı öğeyi doğal bir uyum içinde kaynaştırdığı görülür.Yaşadığı dönemin karşıt yönlerinin onun sanatında bir uzlaşmaya vardığı söylenebilir.Müziği hem dünyasal hem de dinsel ve mistiktir.Geleneklere bağlı olduğu ölçüde onları geliştiricidir de.Seçkinlere seslenirken halktan uzağa düşmez.Eski ile yeniyi yadırgamadan kaynaştırır.Sanatının özü,bu ikiliklerin uyumundadır.Yüz elli yıldan sonra da geniş bir dinleyici kesiminin duyarlığına seslenebilmesi,sadece sanat gücünün değil,aynı zamanda eski zevki yeni zevke bağlayan bir köprü rolünü oynamış olmasının bir sonucudur.Bu niteliğiyle Türk müziği tarihi açısından da büyük önem taşır.

Dede Efendi gelenek içinde bireysel bir sese ulaşabilmiş bestecilerin başında yer alır.Bu yüzden üslubu Dede Efendi tavrı diye nitelendirilir.Klasik üsluba bağlı kendisinden sonraki bütün bestecileri etkilemiştir.Çeşitli kaynaklarda onun benzersiz bir naathan olduğuna değinilir.Bir hanende olarak da,Türk müziğinin kendisine ulaşan bütün ürünlerini öğrenmiştir. Öğrendiklerini öğrencilerine öğretmiş,onların öğrencileri de bunların önemli bir bölümünü notaya almışlardır.Böylece İsmail Dede klasik yapıtlar repertuarının bugüne ulaşmasında en eski kaynaklardan biri olmuştur.Ayrıca sultanîyegâh,neveser,sabâbuselik,hicazbuselik,arabankürdî makamlarını da o düzenlemiştir.

Dede Efendi'nin hemen hemen her formda bestesi vardır.En güçlü yapıtları sayılan Mevlevi ayinleri,müziğinin gelişimini ve niteliklerini daha belirgin biçimde yansıtması açısından da önemlidir.Her yapıtında sanatının ayrı bir özelliğiyle ortaya çıkar.Başka bestecilerinki gibi onun da pek çok yapıtı kaybolmuş ya da unutulmuşsa da,iki yüz yetmişten çok yapıtı aslına uygun bir biçimde günümüze ulaşmıştır.Bu onu klasik repertuarda en çok yapıtı bulunan besteci durumuna getirmiştir.

İsmail Dede Efendi'nin Eserleri

Ayin'ler,sabâ,nevâ,bestenigâr,sabâbuselik,hüzzam,ısfahan (kayıp),ferahfeza makamlarında; Takım'lar,sultanîyegâh,arazbar,bestenîgâr,nevâ,ırak,sabâbuselik,hicazbuselik,hisarbuselik, evcbuselik,rast-ı cedid,ferahfeza makamlarında;Takım'lar (Kömürcüzade Mehmed Efendi ile) neveser,pesendide,şevkefza makamlarında;Buselik Takım (Dellâlzade İsmail Efendi ile); Ferahnâk Takım (Şakir Ağa ile);Mâhûr Takım (Eyyubî Mehmed Bey ile);Rast Kâr-ı Natık,Rast Kâr-ı Nev;70'e yakın Peşrev;k-âr,beste,ağır semai,yürük semai,şarkı,durak,tevşih,ilahi formlarında yapıtlar.

Bugün en çok bilinen ve seslendirilen eserleri arasında şunlar vardır:

* Rast Semai Yine bir gülnihal aldı bu gönlümü
* Hicaz köçekçe Şu karşıki dağda bir yeşil çadır
* Rast Kar-ı Nev Gözümde daim hayali cânâ
* Hicaz Yörük Semai Yine neş'e-i Muhabbet etti dil-ü canım etti şeyda
* Hüzzam Yürük Semai Reh-i Aşkında edip kaddimi kütah gönül
* Ferahfeza Yürük Semai Bu gece ben yine bülbülleri hâmûş ettim
* Hicaz Semai Ey büt-i nev-edâ olmuşum müptelâ
* Talaa'l bedrü aleyna

Air Diving - Sky Diving - Hava Dalışı Sporu

Air Diving - Sky Diving - Hava Dalışı Sporu

Önce korkma , inan. Sonra uçaktan kendini bırak ve özgürlüğü yaşa sınırsızca. Ardından yeryüzüne yaklaştıysan paraşütünü aç ve iniş yap !

İşte sky diving bu ...

Asi Dizisi 12.Bölüm Fragmanı

Asi Dizisi 12.Bölüm Fragmanı


Avrupa Yakası 145.Bölüm Fragmanı

Avrupa Yakası 145.Bölüm Fragmanı

Yaprak Dökümü 57. Bölüm Özeti ve Fragmanı

Yaprak Dökümü 57. Bölüm Özeti ve Fragmanı


Yaprak Dökümü 57. Bölüm Özeti


Ali Rıza Bey ve ailesi bir kez daha yıkılıyor

Nejla’nın gazetede çıkan haberini okuyan aile, başta Ali Rıza Bey olmak üzere büyük bir acı yaşarlar.

Nejla büyük bir utanç yaşamaktadır. Ailesinin haberi görünce neler yaşayacağını tahmin eden
Nejla evi arar ve telefona Leyla çıkar.
Leyla herkesin
Nejla’yı düşünüp konuşmasından çok etkilenmiştir. Ali Rıza Bey ve Hayriye Hanım, Leyla’ya yaşadıklarını hissettirmemek için büyük çaba sarf ederler ama bir yandan da
Nejla ile ilgili neler yapacaklarını düşünmektedirler.
Fikret bu olayı duyar duymaz Adapazarı’na dönüşünü geciktirir. Haberi duyan Tahsin de İstanbul’a gelir. Fikret’in kardeşini yanına alma teklifine hiç sıcak bakmayan Tahsin’le Fikret’in arası açılır. Tahsin, Adapazarı’na yalnız dönecektir.
Leyla büyük bir hesaplaşma yaşamaktadır. Ferhunde’nin yaptığı konuşmadan çok etkilenen ve kendi yüzünden anne ve babasının acı çektiğini düşünen Leyla çok önemli bir karar vermesi gerektiğini anlar. Bu kararla ailenin hayatı yeniden değişecektir.


Yaprak Dökümü 57. Bölüm Özeti Fragmanı


Binbir Gece 46.Bölüm Özeti ve Fragmanı

Binbir Gece 46.Bölüm Özeti


Kerem ve Bennu evlilik yolunda!

Yayınlandığı günden itibaren izleyicisiyle arasında tutkulu bir bağ kuran rekortmen dizi Binbir Gece, aşk ve heyecan dolu yeni bölümüyle bu gece ekranlarda.
Kerem’in evlenme teklifine çok sevinen Bennu yine de kararsızlık içindedir. Yaman’ın babaevine kabul edilmenin mutluluğunu yaşarken aniden hastalanan Cansel, ölümle pençeleşir. Ali Kemal nihayet Cansel’den ve bebeğinden bir haber alır. Selim’le ilişkisinden vazgeçemeyen Füsun’u büyük bir tehlike beklemektedir. New York’a dönme kararı alan Yasemin veda yemeğinde Onur’u çok şaşırtır. Nadide ve Burhan uzun süredir ilk kez önemli bir konuda ters düşerler. Eski bir arkadaşının Şehrazat’ı ziyaret etmesi Onur’u rahatsız eder. Onur’un aşırı kıskançlığı Şehrazat’ı tedirgin etmektedir…

Bennu Kerem’in evlenme teklifini kabul edecek mi? Cansel’in sağlık durumu düzelecek mi? Yasemin Onur’u nasıl şaşırtacak? Şehrazat Onur’a niye kızacak?


Binbir Gece 46.Bölüm Fragmanı

Böyle Sivilce Olmaz ! Sivilce Sıkma Videosu

Böyle Sivilce Olmaz ! Sivilce Sıkma Videosu

2 dakika boyunca sıkılmakla da tükenmeyen sivilce... Çok iğrenç :)

Soğuk Isırması Nedir ? Buz Isırması Nedir ?

Soğuk Isırması Nedir ?
Sivasspor ve Trabzonspor maçında yaşanan soğukla futbolcularda meydana gelen yaraların sebebinin buz ısırması olduğu belirtildi.

Buz Isırması Nedir ?

Soğuk ısırması, uzun süre dondurucu soğukların etkisi altında kalma sonucunda, ciltte ve vücut dokusu altında donma olayının gerçekleşmesidir. Soğuk ısırmasının meydana geldiği bölge soğuk, sert, hissiz, ve solgun renkte olur. Eğer hemen tedavi edilirse, uzun dönemde soğuk ısırmasının etkisi görülmez. Ancak, hemen tedavi edilmediği takdirde, ameliyatla müdahaleyi gerektirecek düzeyde dokularda ciddi sorunlar oluşturabilir.